Det finns alltid lite tid över..

Jag heter Anna. Ett annat namn mina päron funtade på var Agnes, det hade jag gillat! Mamma var dock även inne på Ingrid-spåret, så det var väl en välsignad tur att de trots allt enades om Anna i slutändan.

Jag är för tillfället på jobbet, hungrig, stressad över att det inte går att sälja alls idag

Jag är duktig på att gå snabbt, vara fokuserad, fullfölja mina mål

Jag tycker inte om
att vakna upp till ett kylskåp som saknar filmjölk, att ha svårigheter med något, att få kritik

Jag är jättedålig
på att vara koncentrerad när jag är hungrig, vara akrobaktisk

Jag läser mycket och gärna, mest på sommaren

Jag gillar mina vänner, Martin, choklad, godis, att vara bra (helst bäst), att ha kvalitetstid och göra någonting riktigt mysigt, naturen (helt serri, love the forest!), att resa

Jag älskar
känslan av ren lycka

Jag önskar
att jag drar hem miljonvinsten på nästa trisslott!

Jag är inte speciellt bra på
att kolla på en film sent på kvällen utan att somna

Jag pratar
lite ovanligt högt i telefon som om jag vore rädd att signalen inte skulle vara stark nog att klara av att bära den till andra sidan linjen

Jag är beroende av att ha saker på gång, saker att se fram emot, att ha rutiner. Hatar att oplanerat leva livet. Det händer i och för sig aldrig, så jag vet ju egentligen inte, men det är min skräck.

Jag har på mig
en vit tröja med små söta volanger på axlarna så att jag ser helt änglalik ut, svarta basjeansen som jag använder HELA TIDEN, turkost halsband som jag matchar med en turkos ring, modemedveten som man är

Jag dricker mängder av ingenting särskilt. Alldeles för lite vatten, aldrig att jag kommer upp till de där rekommenderade 2 litrarna/dag inte, dragit ned  på kaffet till endast 1 (högst 2) koppar, dricker nästan aldrig läsk, inte så förtjust i att halsa en liter vodka numer... En lagommänniska när det kommer till dryck alltså.

Jag lyssnar på
mycket Queen och Enya, men är egentligen en allätare när det kommer till musiken

Jag blir arg på
fruktansvärt många saker. Alltifrån att mobilen inte funkar till problemen i Mellanöstern till svälten i Afrika till att de inte gjorde Harry Potter-filmerna ännu längre

Jag är rädd för det mesta, jag är i ärlighetens namn en stor hypokondriker! Jag är rädd för att allt ont ska inträffa mig och är jämt övertygad om att jag har drabbats av något. Jobbigt faktiskt!

Jag kan inte förstå
hur människan ibland kan vara så ond och maktgalen, jag förstår inte hur man skada andra, hur man kan tro blint på vad som står i en religiös text.... Det finns en så ofantlig mängd med saker jag inte förstår mig på! Blir tokig på världen

Jag är pinsamt dålig på att
sy. IG-varning hela nian. Är helt, totalt värdelös!

Jag har
en satans massa drömmar och mål


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0