Dagen före jobbardagen!

Heej! Kom precis hem från la town där jag hängt med Manda och senare också Martin. Köpte en superduperunderbargulligfin tröja från Elise och några nya ramar att pimpa rummet med. När Martin kom så styrde vi våra steg till Sturegallerian på momangen och köpte smoothies på Naked juice bar, som jag har längtat! Dock var Manda inte alls lika såld på dem, tur för mig eftersom jag fick hennes. Provade mangon idag, men än står Lemon Flu Fighter obesegrad på tronen. Nu håller vi på att koka ris och ska äta korvstroganoff. Utomhus sitter mamma med tre glada tjejkompisar och sjunger för full hals på deras egenkomponerade låt till deras vän som fyller år i helgen. Nere på Öland ska kalaset hållas. Mamma och pappa är storfestarna.





Imorgon börjar jag alltså jobba. Iihh. Nu börjar det kännas! Får komma ihåg att lägga mig i tid, börjar inte förrän 13.00 men vid nio så ska jag på födelsedagsfrukost hemma hos mormor. Ikväll blir det fika med Martins onödiga fikaköp och lite myspys innan vi leende somnar i varandras armar. Typ. Önska mig lycka till inför morgondagen!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0