Change


Jag är i förändrartagen. Vill fixa i mitt rum, vill fixa mig själv, vill fixa med resor. Men allra mest aktuellt är ändå att ändra i rummet. Om jag hade haft ett större rum, alternativt en walk in closet, hade den här spegeln från Ikea inte varit så dum:

LEVANGER Spegel, guldfärgad Bredd: 155 cm Höjd: 140 cm

Som läget är nu vore den ganska malplacerad, men one can always dream. Tanken var att jag och Manda skulle åka in till Ikea idag och kolla runt lite, men så vaknade jag till solsken och ställde in den utflykten. Jag och mamma gick ned till Nyfors istället för att sola och bada, men det gick inte an längre än en timme eftersom molnen sedan blockerade så gott som alla solstrålar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men börjar i alla fall med att äta lunch och läsa lite. Borde på något sätt njuta av att det här är min sista semesterdag, för imorgon börjar jag på mitt nya jobb på CanalDigital i Nacka strand! Nya toppsäljaren. Eller så suger jag och blir tvingad att avgå efter 2 månader. Sådär med svansen eller benen. Folk kanske inte alls vill köpa saker av mig. Någon i världen måste ju vara världens sämsta försäljare. Det kan ju vara jag. Men vi kan ju alla hålla tummarna för att jag klarar mig från den klassificeringen. Kanske är jag grym. Kanske når provisionen oanade höjder. Kanske är jag proffs. Kanske, kanske inte.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0