Brist på annat.

YEEEYYY, både Fellan och Sara fick jobbet!! Shit vad roligt det ska bli! Lunchrasterna, bussfärderna, allt, bara att få vara med dem dagarna i ända! KANONERS som Dennis här bredvid mig skulle säga. Annars är det rätt lugnt här på jobbet. Jag och Jonathan roar oss med lite roliga bilder, kan ju inte visa er eftersom min högerknapp inte fungerar, och jag har precis läst ut hela Sarah Montazamis blogg. Ääälska hennes stil. Skulle dö för hennes garderob! Snyggt hippie typ. Galet snygg människa. Hon bloggar på Veckorevyn för er som vill göra som jag gör. Mina fan. Så söööta!

Nu då? Hm. Måste leta efter teknikerna så att jag kan läsa. Man hatar internet efter ett tag om man spenderar hela dagarna framför det. Är hungrig (surpise, surprise) men har redan ätit massor med bananer. Vågar jag ta fler?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0