Ambitions.

Har inte ens börjat med fotona än eftersom min dator varit belägrad av min käre pojkvän exakt hela dagen. Jag gav upp och har istället hängt med Pontus och kikat på hans lägenhet, spelat Wii (fast inte Wii utan det andra ni vet), begravt en fågel som dog en plågsam död utanför hans fönster och kollat på hans bilder från i somras från när han besteg Mont Blanc. Så coolt, det vill jag också göra (vad säger du, Fellan??). Nu ska jag skicka iväg ett mail till en av de ansvariga för Muf Tyresö som jag varit i kontakt med innan, för Pontus är också intresserad av att engagera sig där på riktigt. Skulle verkligen vilja stå ute i tält och försöka rekrytera nya medlemmar, framförallt inför nästa valrörelse! Man kan inte säga att man inte är intresserad av politik, för politik berör ju precis allt! Bra betoningar där, Anna, bra.

Nu väntar jag på maten. Börjar kännas osäkert huruvida jag hinner träffa Issa ikväll, eftersom det tar en himlans tid att samordna allt där nere i köket. Smärre kalibalik skulle jag vilja påstå. Om jag skulle ta och stretcha? Målet är att kunna ha båda benen runt halsen. Snart där!! (Lögn. Mål: kunna nå tåspetsarna).


Me and tha P på studenten!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0