Always keep good thoughts in your head when your mind goes crazy.

Nytt rekord. Banan uppäten under 5 sek. Förutom att äta bananer så hänger jag med Martin ikväll. Vi ska strax sätta på SATC och gosa ner i sängen eftersom JAG ÄLSKAR SATC OCH ALLTID VILL KOLLA PÅ DET. Idag har jag annars varit jakt efter solen, eftersom jag är så jävla BLEK. Tog mig ut till Dyvik med familjen och delar av övriga släkten, men såklart så hade dagens största moln valt att parkera precis där. Sen började det regna, och då erkände vi vår soljakt som misslyckad och återvände hem. Men vilken fin kväll det däremot blev! Passade på att mysa lite hos mormor innan jag hade långmiddag med mor, far, bror och pojkvän.

Adjöken!


Min solhatt är nästan så maffig som den här blaffan! Nackdelen är förstås den att jag inte ser något när jag med stolthet försöker bära den, men det är väl sånt man får ta antar jag.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0