7 augusti

Uppdatering från position Martins knä. Min och Fellans filmdag gick väl sisådär eftersom någon ond makt kraftigt motarbetade oss hela tiden. Vi hann förvisso se klart på Ice Age 3 utan problem (sjukt rolig, älskar Buck!!!!) men när vi sedan skulle fortsätta med Vi hade i alla fall tur så hade den gått på strejk. Vi bet i det sura äpplet och satte istället in Solsidan. Första avsnittet flöt på, men därefter var ljudet puts väck. Vi insåg att det helt enkelt inte var menat för oss att kolla på film idag så vi beslöt oss för att gå hem till Issa. Då börjar det förstås att ösregna, sånt där riktigt hårt regn. Väl hos Issa så sover värdinnan, vilket definitivt inte bidrog till att göra promenaden mer värd. Dessutom hade jag glömt mobilen hemma hos Felicia, så när pappa kom för att hämta mig så är tanken att vi ska åka och hämta den. Försent kommer jag på att jag glömt nyckeln hos Issa, och ingen var hemma hos Fellan. Fanns ingen annan råd än att återvända till pappas förtret.



Nu varvar jag, Martin och Henke ned från denna dag med en påse chippe. Klockan nio ryktas det om en film med Will Smith som tydligen ska framkalla känslovarv hos Martin. Kan ju vara bra för mig att se lite nya filmer. Adjö!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0