20 augusti

Har spenderat cirka 5 timmar åt att välja ut foton för framkallning. Snabbt går det inte! Tog i alla fall en paus för en powerwalk och hann tänka över massor med framtidsplaner. Har så mycket jag vill göra!! Snart kommer lite nära och kära över för middag, grillad oxfilé med klyftpotatis och vattenmelonssallad kanske låter lockande? Mamma fyller år imorgon så det är lite födelsedagsfirande med andra ord!

Senare ska jag in till hufvudstaden med Issa och Fellan. Vill gärna kika in på The voice, men vädret känns ju inte så stabilt så förmodligen blir det en fika på café 60! Jag hinner verkligen inte träffa någon mer än Martin på vardagarna längre (men klagar inte på ditt sällskap, älskling!). Är aldrig hemma innan åtta och då är jag måste jag äta middag och sedan blir jag jättetrött och sedan är den dagen slut. Vardagsrutiner är inte alltid särskilt roliga. Undra om jag kommer börja sakna skolan snart?


Bäst




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0