15 månader med Martymart!

Kom just hem från Nynäshamn, har haft en mysig heldag tillsammans med la släkta. Vi saknade förstås familjen Envall, som hade något svårt att ansluta sig från deras position i USA. Först gick vi runt vid hamnen och kollade i alla små söta bodar, sedan åt vi god lunch, fortsatte ned till havet och badade och avslutade med fika. Nu äter jag en smoothie och ska strecha ut vaden innan jag tänkte bege mig ut på en promenad. Ikväll ska jag in till stan med Frida och Fellan, vet inte exakt hur planen ser ut men förmodligen en uteservering vid Strandvägen. Skulle gärna vilja kika in på Pride i Kungsan också! Har lite dåligt samvete över Martin, eftersom vi har 15 månader idag.... Förlåt älskling, vi kan sova med varandra!!!


Henrik, Sara, Timmie


Sara med förätten, toast skagen


Varm(eller kall-)rökt lax, utsökt


Hamnen






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0