Why I've been sad:

Inatt var det tyst i mina öron. Äntligen. I tre nätter nu har det tjutit konstant och jag är livrädd för tinnitus. Det kan tydligen vara stressrelaterat, alltså nu måste jag ha haft alla stressympton man kan tänka sig: magkatarr, huvudvärk, synrubbningar, utslag, minnesförluster.... Hoppas det är stress nu också och inget annat, ska till doktorn på måndag och ta reda på det. Fick panik under dagens musiklektion och stack ut, jag står liksom inte ut med ljud!!! Allt låter hundra gånger högre nu än vad det brukar. Efter skolan gick jag och Manda därför till centrum eftersom jag skulle shoppa lite på Apoteket, bland annat ett par genomskinliga öronproppar. Ikväll är det Saras skiva på Skyddsrummet och jag vill verkligen kunna gå! Jag är helt seriös när jag säger att jag överväger att ha i öronpropparna (tanten inom mig verkar inte finna några gränser). Ljudet i örat är det värsta jag har varit med om, jag blir helt tokig!!


En Manda inne i rockhuset

Kommentarer
Postat av: xx

Ha i öronpropparna! Är de transparenta och du har håret utsläppt så kommer de knappast synas. Har du håret uppsatt så får det så vara, men du vill inte dra på dig tinnitus, tro mig. Jag har själv haft det i tre dagar efter att jag stått bredvid högtalarna på ett studentflak. Jag var så jävla rädd efter det, att det var permanent. It's not worth it.

2011-04-15 @ 18:11:29
Postat av: Anonym

Jaa, tack, i alla fall en som stödjer mina öronproppar haha :D <3

2011-04-15 @ 20:55:23
Postat av: mand

I support you too! Inser också att jag är i behov av att sola. hehe.... (heart)

2011-04-16 @ 14:22:44

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0