Valborg

Sådär, gud vad jag är bra på att plugga. Förresten så hittade jag en massa gamla skolarbeten och i en text från sexan står det att jag vill äga min egen advokatbyrå. Och hur gammal är man då liksom? 12? ♥Målmedveten sen första början♥ Nu ska jag sminka mig och ta det lite lugnt ett tag. Vid sju kommer Felicia och Issa hit för Valborgs-middag, mysigt! Planerna för resten av kvällen håller vi lite öppna, men vi ska hur som helst till brasan i Trollbäcken. Skippar den tänkta bojkotten av Valborg och inser att jag är 18 år och därmed berättigad till ett socialt liv. Pluggandet återtar imorgon. Känns som om jag är på intensivläger. Borde fan öppna det, värsta affärsidén ju. Intensivpluggläger. Borde väl bli poppis?


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0