Duktig tjej.

Hejsansvejsan, jaha det är dags att skriva nu va tänker ni, och ja precis, det är min blogg så jag skriver precis när det passar mig. Jag har haft andra saker i görningen än att blogga. Jag är lite småledsen över en sak men kan inte skriva det, för jag hatar att skriva eller säga saker som jag oroar mig över för då känns det som om de blir sanna. Jag är en av världens mest ängsligaste människor, ja det måste jag nog vara faktiskt. Oroar mig över allt. Konstant. Skapar scenarion.

Idag har jag haft en sällsynt effektiv dag. Efter skolan åkte jag till centrum och fixade mitt id-kort och klippte mig. Hade en ny frisör idag, undra om Simon blev sårad? Hon var i alla fall toppen så hejdå Simon, du är utbytt. Det tycker nog Martin är bra. Därefter åkte jag den kommunala vägen in till stan på jakt efter balklänning. Under jakten fick jag syn på följdande celebritet:



Ballt. Mamma var granne med henne när hon var liten. Shit vilka fula balklänningar det finns alltså, haha. Riktigt groteska är en del. Jag köpte i alla fall min lilla älskling från det tidigare inlägget! Yeyyyy, I love it. När shoppandet var klart så drog jag vidare till spinningen. Yeah. Tönten från gruppen hade snott min plats på scenen. Nu är det krig. Hon kollar liksom så töntigt på mig och Felicia också, för att hon vet att hon har begått ett brott. Blir så trött på henne.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0