UNDERBART

Vilken daaaaaaaag, har till och med BRÄNT mig!!! Har myst med Fellan, Aro, Tove och Issa hela dagen på Fellans veranda, så jääääääääkla soft. Jag, Tove och Issa överraskade med en supersmarrig fruktsallad och glass som vi njöt av i det varma vädret. Så hääääär ska livet vara! Har egentligen bara en bild att delge mig av, de andra är censurerade på grund av att tjejerna strippade.


Smart att jag kom få att fota när allt redan var uppätet?

Nu har jag nyss käkat lite mellis eller vad man ska kalla det, och ska fortsätta med Rorary-föreläsningen. Om jag skyndar mig så hinner jag följa med ut ikväll med tjejerna till Snaps på söder. Måste ju ta avsked av Issa som åker till min gamla hemstad Bryssel imorrn!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0