Tvillingar?

Jag har tänkt på en läskig sak, och det blir lite töntigt att jag skriver det nu eftersom jag sa det till tjejerna idag, men jag måste ändå göra det! Min gamla hederliga granne Bosse är identisk med en av kommunens sossar. De är så hiskeligt lika att både jag och min familj har misstagit oss flera gånger och hejat på fel Bosse. På samma sätt är min bror Henrik en kopia av en indier. Hemma hos mina föräldrars kompisar hänger det nämligen ett fotografi på mannen i huset tillsammans med ett gäng indiska barn. Ett av dessa ser precis ut som Henke, fast i indisk version då. Helt sjukt!!! Det gör att jag undrar om det möjligen kan vara så, att vi alla någonstans där ute har en tvilling? Vem vet, kanske finns det en brasilianska som ser precis ut som mig? 

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0