Today I'm happy

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR♥ Livet kan inte annat än kännas sjukt bra när det är så härligt väder! Har varit ute precis hela dagen från och med det att jag var färdig med nationella provet i svenskan. Förutsättningarna inför provet var väl sisådär kan man tycka eftersom jag knappt sovit någonting inatt, och dessutom glömde mamsen att koka extra kaffe som jag kunde ha med mig i en termos, men men jag orkar inte ens klaga eftersom det har varit en sådan härlig dag i övrigt! Jag mötte nämligen upp Fellieflue, Aro och Frida efter skolan och sedan dess har vi bara legat och slappat på ängen utanför centrum. Tog en långpromenad på vägen hem med mitt sneda arsle och passade på att hälsa på mormor på vid rundans slut. Mormor påminde mig om att jag bör börja skriva mitt Rotary-föredrag snart.... Shit, jag måste verkligen det. 6 dagar kvar, soft planerat.





Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0