To sum it up..

Full rulle såhär i påsklovs-tider, vilket innebär att bloggandet får ta stryk. Jag har så att säga ett liv utanför skolan. Igår spenderades merparten av dagen inne i stan tillsammans med Mandas pappa på strandbryggan under en spänd väntan på Manda. Det var trevligt! Den sista timmen drog jag och shoppade haha, men sen stängde allt och det blev svinkallt och då sviktade min egenskap som god vän och jag åkte vidare till Jonte där det bjöds på middag för ett litet sällskap (mig, Martin, Tove, Jim, Kim, Sjöberg). Förlåt Manda, men jag hade ingenstans att ta vägen!!!



Nu håller jag på och repar lite inför föreläsningen imorgon, ska bli sååå kul!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0