Tjo (tyckte Martin att inlägget skulle heta)

Det blev ingen bio igår, eftersom jag och Martin inte kunde enas om vilken film vi skulle se. Så går det när det är två tjurskallar i samma förhållande! Han kom över hit istället, så det blev en kväll framför Talang och såklart Sex and the city (i alla fall för mig, Martin kan ju skriva ett eget blogginlägg om vad han gjorde).

Idag sov jag faktiskt ända till 10.00! Har tagit en powerwalk med mamma och pappa, varit ute och övningskört och köpt en present till Erica som jag ju ska fira ikväll! Nu ska jag och Martin strax iväg ner till Alby och möta upp Flue och Phil. Vi ska gå på lammvisning och fika på Uddby gård! Mysiiiigt♥ 

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0