Tjingtjong.

Hejsansvejsan, här sitter jag och känna tröttheten attackera! Har sovmorgon varje dag enligt schemat, så att gå upp vid 06.00 respektive 06.30 dessa två FN-rollspelsdagar var en omställning. Det har ju dock såklart varit värt det, det är ju bara att tacka och bocka för att ha fått uppdraget som ordförande! Vi blev hur som helst klara med debatten fyra timmar tidigare än förväntat, så jag hade en massa extratid att spendera. Mötte därför först upp Martin för att fixa nytt legg (mitt har gått ut så till helgen blir det passet) och gradera upp mitt Nordea-kort till den vuxna varianten. Två tråkiga men ack så nödvändiga sysslor. Därefter tog vi oss in till Slussen, där Martin skuttade på bussen hem mot Värmdö och jag mötte upp Issa för en fika på café Muggen. På väg hem överlade jag med mig själv huruvida det var värt att kliva av i centrum och klippa håret, men konstaterade att jag var allt för trött och dessutom höll på att bli väldigt hungrig. När jag är både trött och hungrig är det nog ingen vidare idé att jag klipper mig, eftersom jag måste vara i mental balans för en sådan utmaning. Min strategi är dock att göra det innan veckoslutet. Väntar jag med med det för länge så kommer jag vara tvungen att klippa av en synlig bit, nu hoppas jag på bara några millimeter. Så att ni har det på det klara hur jag resonerar alltså.

Tänkte sätta igång och plugga lite musik (ja, man kan tydligen plugga musik) och typ andas ut eftersom jag åt alldeles för mycket mellis på alldeles för kort tid. Höres.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0