Tanten ute på krogen.

Godmorgon eller godförmiddag på er! Kom just hem från en powerwalk med päronen i det dimmiga och trista vädret, men det är skönt att röra på sig i alla väder! Igår drog vi till Entourage efter att ha firat Erica hemma hos henne. Inne på Entourage förvandlas jag till en tant som tycker att det är på tok för hög musik, jag ogillar verkligen det stället starkt. Man behöver inte spränga högtalarna för att det ska bli bra drag? Stod därför ute i princip hela tiden, tänk er det, jag ute bland alla rökare. Det minst dåliga av två usla alternativ. Känner mig gammal.

Nu vaknade just Martin och han kommer vilja låna datorn för att kolla på sin japanska serie! Min pojkvän är faktiskt lite japansktalande, det ni.

Kommentarer
Postat av: majken

Betyder detta att du blir ännu mer osäker på min skiva...?????????? Du ska dit :(

2011-04-03 @ 15:34:22
Postat av: Anonym

beror på vem som står för det, om det är entouragegänget eller inte........................ annars kommer jag :D:D

2011-04-03 @ 18:15:09
Postat av: Anonym

neee de är skolfest weyhey ((((: föresten! man ska vara utklädd till någonting på sin första bokstav hehehe

2011-04-03 @ 18:32:28
Postat av: Anonym

funderar på att komma som Alkis? :D

2011-04-03 @ 18:45:13

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0