Sunny sunday

Hellooooo sunny sunday! Idag ska jag försöka sola och skaffa mig några fräknar! Igår var jag ju inne i stan hela dagen, så kunde inte riktigt bara sitta och njuta. Men trevligt hade vi i alla fall, Henke och jag, tills jag blev hungrig haha. Då kom Martin också och mötte upp oss, vi satte oss på bänkarna utanför Akademibokhandeln och drack islatte och åt baguette. Sen kom Issa, Flue och Tove in så då tog jag adjöss av karlarna och anslöt mig till ligan. Vi slog läger på Muffin Bakery och satt kvar där ända till halv sju. Mysigt (dock den enda uteserveringen i hela stan som inte låg i solen?!). Därifrån rörde vi oss hem till Issa, Aro kom, och vi kollade på Grease och roliga youtubeklipp hela kvällen. Mina vänner är bäääääääääst♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0