Skivan där jag var mig själv

Hejsan svejsan! Det var fullt ös på skivan igår, och jag ääääälskade att vara häxa!!! Jag kände helt allvarligt kraften i trollstaven! Det var liksom helt naturligt att hålla i den, precis som det var på riktigt. Om jag ändå vore så lyckligt lotttad! Tyvärr var jag tvungen att avlägsna mig från tha party vid ett eftersom min ena fot utstrålade en hemsk smärta i hela kroppen. Den högra skon var en riktig plågoande. Åkte hem i sällskap av Sara och Yasin, kom hem och minns inte när jag senast var så utsvulten. Min stackars mage hade sååååå ont. Som jag har sagt innan så är min mage superkänslig, äter jag inte högst var fjärde timme kan den balla ur totalt. Måste jag ha matsäck med mig in på krogen?



Det var lite kämpigt att ta sig upp imorse, men inte alls så farligt. En stor kopp kaffe rättade till det lilla bekymret. Nu ska jag plugga, shit vad jag måste plugga. Har ett par intensiva veckor framöver. Slutspurten, yiiiii-haaa!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0