SKIVA IKVÄLL

Kom NYSS hem från en evig skoldag, har målat naglarna äckligt svarta och ska sätta igång med sminket inför Tyresö Gymnasiums ekonomiklass skiva på Nype! Ska bli sjuuukt kul (förutom att jag inte vet vad jag ska göra med håret). Temat är Kom just ifrån.... Och jag har då självklart Hogwarts, så ska vara en häxa. Problem: har ingen fungerande häxhatt. Bara en med massa stjärnor på och jag går faktiskt inte i femman. Har dock en mantel. Den har i och för sig också stjärnor. I alla fall. Vid halv nio ska jag möta upp Frida, Tove och Aro för att föra på Sogni. Sen är det PARTYPARTY all night!


Om det ändå vore så väl att det här var min skola!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0