Skärtorsdagen

Att både jag och Martin är vakna vid den här tiden tillhör ovanligheterna. Men han har sina anledningar. Vi hade nämligen ställt klockan på 8.10 för att kunna se hans syster på Nyhetsmorgon på tv4! Hon var inbjuden för att prata om sin utbildning som hon går på, hon sysslar med att utveckla appar till mobiler. Ballt!

Nu ska vi strax röra oss in mot stan (gå på Djurgården? Sätta oss på en uteservering?). Vid två kommer mamma in, då ska hon och jag mysa lite. Shoppa, fika... Klockan 18.00 har vi beställt bord på Akurat, där vi ska äta MUSSLOR!!! Längtar, det är så sjuuuukt gott! Mmmmmmmmmmhhhh♥ Vi ska dricka vin också, mamma tycker det är lite roligt att jag är 18 nämligen. Pappa är inte lika förtjust i det haha.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0