Pirate

Heeeeej! Det blev ingen skiva igår för min del, det tjöt lite väl mycket i örat och jag vill verkligen inte förvärra det... Astråkigt, för idag låter det inte alls i örat så jag hade säkert kunnat gått ut i alla fall.. Martin kommer över hit senare hur som hest och vi kollade på The Tourist, nu är jag supertaggad på att åka till Venedig! Sjukt cool stad! Nu håller vi på och vaknar och jag är sjukt partysugen, lyssnar på en massa gamla hederliga hits som Dr Jones och Du är så yeah yeah wow wow (hoppas jag får igenom mina krav på musik till vår skiva haha), och den nya favoriten: Pirates of the carribean remix. Förutom en häxa vill jag också vara pirat! Älskar kläderna!


Snart kommer Pirates of the carribean 4 på bio!!

Idag ska jag åka in till stan med Henke och kolla på en vårjacka till honom och skor till mig. Hoppas det blir lika varmt idag som igår så att vi kan sätta oss på en uteservering!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0