PÅSKAFTON

Glad påsk allihop!! Hoppas ni har haft en fin dag, det har jag! Vaknade upp till strålande solsken, fick ett påskägg till frukosten med en påskpresent i och mamma hade bakat bröd. Tog en powerwalk och solade i trädgården innan det var dags att fixa sig inför påskfirandet hemma hos momor med släkten. Martin kom förbi en stund också! Besökte oss gjorde öven påskkäringen som delade ut påskpesenter till församlingen. Har varit en jättebra dag med massa god mat och fantastiskt sällskap! Nu ska jag slänga i mig något mer att äta, sen kommer Fellan och Aro och hämtar upp mig med bilen. Vi ska inviga megafonen ikväll!!!! Så om ni hör några dårar ute på vägarna så är det vi. Woho ska bli såååååå kul!!!


Världens finaste kusiner och historiens mest underbara mormor♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0