Olika saker jag har att säga:

  • Balen blir av. Pjuh.
  • Min klass har kommit på en asgrym idé till mösspåtagningen, bara vi kommer igång och filmar så är jag säker på en vinst!
  • När jag är ledsen/trött blir jag inte hungrig.
  • Om precis en vecka ska jag hålla en föreläsning på Rotary. Idag måste jag sätta igång med den.
  • Jag har en förmodad överansträngning i höger bakdel. Det är fruktansvärt obekvämt.
  • Jag deppar över att måndagens fina vårväder inte höll i sig.
  • Jag deppar allmänt. Vänner, vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: manda

Dont be à sadpanda My friendie. <3

2011-04-13 @ 21:05:10
Postat av: Anonym

<3<3

2011-04-14 @ 18:28:32

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0