Min standardfärg är på ingång

Varför uttryckte jag någon slags glädje i föregående inlägg över att jag har bränt mig? It looks like shit?



Snygg rektangel liksom. Min fina, nordiska, känsliga hy... Det börjar bli lite varmt nu, eller som tant-Tove skulle uttryckt det sö "börjar det att hetta till". Är i alla fall så gott som klar med min föreläsning nu, den blir nog helt ok! Hoppas det, mamma och mormor ska ju komma och beundra deras lilla underbarn. Hehe. Nu ska jag sminka mig lite och vänta tills det är dags att ta bussen in mot söder. Kom på nu att jag inte har ett giltigt legg. Men det borde väl funka i alla fall, huvudsaken är väl att jag är 18? Passet är ju endast en nödlösning, känns ju lite b att komma där och flasha med det. Haha, jag säger aldrig att någonting är "b" om ni undrade över det. Tjena.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0