Let me be a witch.

Är så extreeeeeeeemt ytlös för tillfället!! Fattar inte att man till och med kan bli svettig i armvecken när man spinnar?! Recovery med en skål vaniljyoghurt med russin i, alla tiders det. Nu ska jag gå ner till vardagsrummet och se om det bjussas på något smarrigt, det är ju derbymatch på teve så något tilltugg borde det minsann ha ordnats med. Hoppas att Fellan kommer hit senare med sina stövlar, mina är ju som sagt redigt söndriga och imorgon och på onsdag har vi FN-rollspel i skolan vilket innebär formell klädsel. Särskilt formell blir man icke i tygskor, även om jag rotar fram en skjorta att ta på mig. Just det. Idag dagdrömde jag att jag var en häxa. Det brukar jag göra. Ibland har jag intervjuer med mig själv i huvudet och låtsas att jag spelar Hermione i HP. Mugglarvärlden är så himla simpel. Shit. Jag älskar Harry Potter så mycket.


Óm en shoppingdag på stan ändå kunde se ut såhär...


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0