Kasta balklänningar asså

Balklänningar är bland det töntigaste plaggen jag vet. Bortsett från fake-converse (liknande tygskor utan märket) och Aladdin-byxor dårå. Jag och Tove skulle hitta den perfekta blåsan (fast det slutade med att jag fick spatsera runt själv på slutet eftersom Tove hade bokat date på Snaps) men det är ju som ett skämt. Balklänningar är inte snyggt. Så därför traskade jag tillbaka till utgångspunkten X där jag hittade min förra förälskelse. Provade den igen, men det visade sig (efter lite experthjälp) att mitt arsle helt enkelt är för stort för den. Insåg att det var ett hopplöst fall och provade en klänning som hängde precis bredvid. Och vilken skönhet den visade sig vara!!!! Har lagt undan den till torsdag, för då ska jag och mamma in till stan. Den är sååå snygg! Enda problemet är att den är sjukt urringad (enda fördelen med att vara plattbröstad är att man kan ha urringning utan att vara vulgär) så det kommer inte funka med bh. Tejp? Får överväga saken, men tror jag har hittat The one.



Jag i provrummet då, folk envisades med att rulla ut mattan och fotografera... Everyday life as a famous bloggerska I suppose.

Nu ska jag träna inför imorgon inför mamma och pappa (den kritiska publiken). Fick precis en inbjudan om gängmys i Alby ikväll med grillning av marsmallows (hur stavas det?!). Håller det lite öppet. Herrå.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0