FN-rollspel

Så har vi haft dag 1 av 2 i årets FN-rollspel. Det var kul men extreeeeeeeemt frustrerande att vara ordförande! Som ordförande deltar jag ju givetvis inte i debatten och det visade sig vara sjukt irriterande eftersom jag hade TUSEN saker jag ville gå upp i talarstolen med!! Jag vill också debattera, typ avbryta förhandlingarna i egenskap av ordförande och säga att "ordföranden kräver att ordföranden får obegränsat med taletid i debatten". Men att vara ordförande är ju superbra eftersom jag har fått gå en utbildning för det så att jag kan jobba med det på andra skolor, så nu får jag ju träna lite. Synd bara att det inte fanns någon luft i rummet, med tanke på att det ledde till att jag kände mig rålöki i stort sett hela dagen. Felicia hade för övrigt med sig stövlarna till mig, vilken liten räddare i nöden hon är!


Förra årets FN-spel. Saknar mitt löshår??!

Nu ska jag plugga och sedan laga le dîner till familjen, ska surfa in på arla.se och leta upp ett smarrigt recept!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0