Chaufför Nord

Wohooo idag köpte vi en växelbil till mig och Henke! Ska ut och köra med den nu, prova växlar för första gången... Jobbigt att börja om på noll, är liksom rätt bra på att köra manuellt nu! Såhär stadigt såg det ut idag när jag hämtade upp Mandisen efter att ha ätit lunch ute vid Tyresö slott med mami och papi:



Fyfaaan vad kul jag ska ha med min bil, när jag får körkort ska jag lägga in en massa roliga grejer i baksätet. Megafonen är ju given, men ska också ha peruker och annat material för att skapa ultimat spaning med Flue. Men först och främst ska jag ta tag i det här med dragläget och det då... Vi hörs sen, antagligen känns körkortet som en horisontell angelägenhet då.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0