Balklänning?

Åhhhhhh shit vad underbart det var att äta! Var vrålhungrig. Eftersom mamma och pappa har dragit på en liten love trip till Uppsala som jag absolut inte vill diskutera mer så fick jag köpa med mig thai hem. Hämtmat är ytterst sällsynt inom mitt hus väggar, så det känns alltid lite speciellt. Glömde att äta direkt ur kartongen, borde jag förstås gjort för känslans skull. Jag och Lina har hur som helst haft det jättebra inne i stan idag! Jag provade bland annat en eventuell balklänning. Jag är kär. Den är dödssnygg.

Har lite beslutsångest! Det är den första jag provar, så det kanske är dumt att köpa första bästa liksom. La undan den tills imorgon i alla fall. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Helgens utgång sparas till imorgon, då det är dags för Majas skiva! Man ska vara något på sin egen bokstav, jag funderar på att vara tråkig och endast vara Alkoholpåverkad. A är ingen bra bokstav. Anka, ansjovis, alv?


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0