Bad news.

Ojojoj då, värst vad ni var heta på gröten igår då! Värsta besökspeaken, lite prestationsångest på att skriva nåt kul idag. Och så har jag verkligen ingenting särskilt speciellt överhuvudtaget att meddela. Förutom att jag måste lämna tillbaka balklänningen!!!!! När jag catwalkade lite i den här hemma märkte vi att dragkedjan liksom kurvade sig på baksidan, så den stod ut och bildade en liten buckla. Är såååå ledsen, den som var så himla fin! Kommer verkligen aldrig att hitta en lika bra.............. Fast idag hörde jag något rykte om att balen kanske inte ens blir av på grund av något indraget alkoholtillstånd? Men alltså balen handlar väl för guds skull inte om att dricka?! *Moral-Anna*. Men allvarligt. En bal på slottet kan man faktiskt hantera spiknykter.


Askunen lär knappast ha befattat sig med ett shotrace....

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0