All my life I've been good, but now..

Helluu! Föredraget gick suveränt! Det hela höll började dock riktigt svettigt... Taxin som jag och mormor beställt kom 20 min försent, och när den väl hade anlänt, gick hela färden till Kumla Herrgård i snigelfart. Verkade som om hela körskolan var ute på körparad, helt otroligt. När vi äntligen ser herrgården, så stannar bilen framför och det var ett himla ståhej när ena passageraren skulle stiga av. Sen så startar givetvis inte min powerpoint heller. Men annars gick det toppen! Efter föredraget så bjöds det på lunch och fika och därefter var det frågestund, kände mig som värsta experten. Fick blommor och choklad (belgisk, inte bara Issa som får smaka av Bryssel den här veckan) som tack.



När jag kom hem så snörade jag på mig gjympadojjorna och traskade hem till min älskade vän Manda. Hon var superfin efter operationen, jättesöt i sitt bandage haha! Nu håller jag på med att laga mat. Ikväll blir det förmodligen utgång med Frida, tjuhuuuuuuuu!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0