7 weeks left

Jag pluggar. P-l-u-g-g-a-r. Sista dagen på påsklovet. 7 veckor kvar har jag räknat ut att det är kvar av min gymnasietid. Inte ens två månader. Känsla inför det? HALLELUJAHMOMENT kan jag säga er! Om jag bara fixar ett jobb. Då är det hallelujah for real. Jag är liksom klar på Tyresö Gymnasium. Har inte precis haft en skön skoltid, men den har funkat, jag går ut ett par erfarenheter rikare. Nu fick jag dock lite betyg-panik. Befinner mig inte i någon särskild farozon, hoppas jag, men ändå. Fy satan vad jag ska plugga de sista veckorna nu. Bye bye life. Ska fixa så bra betyg jag bara kan och sedan gå ut, vifta med mössan, och vara stolt över mig själv.

PS: Hörde just att Henrik lyckats köra växeläckelbilen till sin träning??! Det är ju inte sant??? Hur jag kan vara så DÅLIG???? DET ÄR FAN BARA ANDRA GÅNGEN HAN KÖR!!!! Övermänniska. Kul att pappa skickar iväg mig till körskolan istället. Han är rädd att jag pajar nya bilen. Det är jag med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjejer kan inte köra bil! peace

2011-04-25 @ 21:31:24

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0