Vilket jävla game!

Jaha, dags att gästblogga..
Anna som just nu är otrolig sugen på "into the wild", en utav tidernas bästa filmer, missade den igår tack vare att hon föredrog att sova.
Så vad gör jag nu? Ska jag titta på filmen igen för fjärde dagen irad?
Skulle inte tro det!

Ni som har förväntat er ett storslaget blogginlägg kommer bli besvikna, det är nämligen så här att annas dator hatar mig.
Den byter rader och skriver fel bokstäver, jag blir så ARG, går inte att skriva såhär.
Signar ut nu chillers, ha det bra och chilla med jaoet!




Älskar min tjej, hon gör allt för ladd!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha... wtf? XD "Älskar min tjej, hon gör allt för ladd!♥" klockren

2010-09-14 @ 03:02:16

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0