Everybody will find somebody to love

Jahapp, så har bästisen slagit läger på Bus4you efter ett års trånande efter den fördömda bussresan ner till Falkenberg. Själv sitter jag och tänker på bussfärden. Hur hemskt tråkigt det måste vara och hur mycket Felicia ändå tenderar att avguda bussen och alla dess faciliteter. Har just avslutat min svenskaläxa efter en halvhjärtad insats. Avser plugga projektarbete, beslutet svävar dock i högsta osäkerhet. Sex and the city lockar och verkar överbemästra mitt förnuft. Och fy tusan förresten vad jag saknar min loverboy som förresten fyller 19 på fredag♥♥ Nä nu ska jag svänga ihop en middag, resten av familjen är ute på språng i för mig okända ärenden men gissningsvis work, work, work. Pussis!


(Det var länge sen sist alla egobilder fyllde upp bloggen, men nu är ångan uppe igen!!!!)


Kommentarer
Postat av: fred

love u

2010-09-22 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

åh, love u too <3

2010-09-23 @ 07:46:37

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0