Signing in

Det vilar en förbannelse över mitt gym, en ondsinnig sådan som ämnar lura mig och andra tappra gymmänniskor att äta pepparkakor i förtid, eftersom vi hela vägen från bussen till gymmet aggresivt förföljs av den mest ljuvligaste av dofter från den närliggande fabriken. Regeln är naturligtvis att inte en enda pepparkaka bör förtäras innan första advent, men prova själv att ta svängen förbi Annas pepparkakor och se vilken utmaning det är att låta bli! Bara namnet. Annas pepparkakor. Vilket hån!

Nu vill jag ställa två mycket angelägna frågor.

1. Är det bara jag som tycker om pepparkakor med apelsinsmak?
2. Är det bara jag som fortfarande lyssnar på Estet (pa-rapparen)? Jag skäms nämligen lite över detta. Vilken patetisk självmordsmusik! Det värsta är att jag i åttan verkligen satt och sjöng med i texterna och tyckte att varenda ord stämde in på mig och mina problem. Så liten, så oskyldig, så förundransvärd naiv.


Romanstisk bild tillägnad min fina pojkvän! Han fyller 19 imorgon!!

Kommentarer
Postat av: issaaaaaa

HAHAHAHAHAH JA JA JA JA JA på alla frågorna fast de bara var 2..

2010-09-25 @ 19:16:42

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0