Plugglördag

Godmorgon! Har inte kommit upp från sängen än, nämligen svårt när man har världens bästa pojkvän att gosa med! Hoffmaestro igår var grymt, sjukt bra stämning! Det var fullt hus på Grönan, men trots det lyckades bandet få alla i publiken att springa både åt höger och åt vänster i en samlad klunga, så jäkla kul! När det var slut promenerade vi från Djurgården till Kungsträdgården tillsammans med några vänner som nosat upp oss i vimlet och begav oss därifrån åt varsina håll (och jag och Mart åt samma som förstått).

Nu ska jag strax ta itu med städningen här hemma... Jag jobbar ju numer som hemmafru en gång i veckan, rätt så skönt faktiskt. Därefter har jag en hel del plugg att beta av rörande projektarbetet och eventuellt religionsuppgifterna. Ska också ut på vägarna med papi, wooooooo ho!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0