På lektion *breaking the laws, breaking the laws*

Hoooooo hooooooo

Har PA (projektarbete) och ska strax bege mig till bibblan för att dyka ner i en massa litteratur angående svensk migrationspolitik! Passar på att blogga nu, kommer nämligen ha fullt upp resten av dagen. Efter skolan ska jag, Issa och Tove till Grönan för att möta upp min älskling och hans vänner. Issa har bestämt att vi ska delta i någon slags 5-kamp, jag är laddad som ett kulsprutarvapen!!!!!! På kvällen spelar Hoffmaestro där också som ni kanske har höry (tydligen är jag den enda som gått miste om den informationen), lär bli en packad sillkartong med andra ord! Ska försöka få med mig äksklingen i Kärlekstunneln också, men vi får väl se hur det går med den planen! Längtar hur som helst♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0