OMG JAG ÄR SÅ EXALTERAD!!!

Herregud. Alltså på riktigt. Jag är så jäkla förväntansfull just nu!!!!! Har nämligen världens mest underbara plan att sjösätta under mitt friår som verkligen är exakt vad jag vill göra! Ni vet ju hur mycket jag älskar Afrika?  Okej, håll i hatten nu.... Jag ska bli volontär i Ghana under två månader! Jag ska till och med ansöka om att få bo i en lerhydda! Åh, det verkar så sjuuuukt spännande!! Man får jobba i direktkontakt med Ghanas människor och med den inriktningen jag tänker välja, ska man hjälpa dem att stärka och förstå deras mänskliga rättigheter! Vilken dröm!!! Åhh, allt klaffar verkligen, jag är helt såld!! "Du kommer att se de allra fattigaste människorna klä sig i sina bästa kläder för att gå i söndagskyrkan" står det på hemsidan. Jag är tårögd! Det bästa av allt är att några vänner är redo att haka på! Jag tänker mig att vi dansar afrikanska danser med invånarna på kvällarna, kring en lägereld förstås, och framåt småtimmarna slår sig alla ner på marken och lyssnar till den gamle sagoberättaren... Det här är en dröm!





Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag tänker mig att vi dansar afrikanska danser med invånarna på kvällarna, kring en lägereld förstås, och framåt småtimmarna slår sig alla ner på marken och lyssnar till den gamle sagoberättaren..."



Tror inte att det är ett paradis där direkt förutom om ni arbetar på en lugn landsbygd eller ett rikare område

2010-09-14 @ 00:50:24

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0