Oanad släkting och födelsedagsfirande

Idag har jag kommit till insikt om två saker:


1: Jag är brunhårig, en värdelös och intetsägande hårfärg. Vill färga svart som natten, men då kommer väl håret trilla av.

2: JAG ÄR SLÄKT MED EN AV MINA BÄSTA VÄNNER, MAGDALENA!!!!!!! Heeeeeeeeeeeeelt sanslöst!!! Jag är helt upprymd, känns som om jag fått en syster! Helt sjukt!!! Vi kom på det helt och hållet av en slump, båda ville väl skryta lite om att vi är släkt med Helge Skoog. Reaktionerna var likartade från bägge håll. "Vafan... Är du släkt...? Men då måste ju vi vara....?!!!". Hennes farfar visade sig vara min mormors kusin! Shiiiit!! Vi har en gemensam historia!! Vi är släkt! Blodsband! Ihopknutna! Åhh, Mag!!!!


Nu ska jag sansa mig och fixa iordning mig litegrann, snart hämtar Fellan upp mig nämligen. Ikväll ska vi och några andra av tjejerna äta middag i Södergården för att fira att vår älskade, fantastiska vän Isabelle fyller 18 år idag! STORT GRATTIS TILL DIG MIN FINA ÄNGEL!



Kommentarer
Postat av: hihihi gissa vem

ÅH SYRRAN!! <3

2010-09-28 @ 21:47:23
Postat av: <3

fred

2010-09-28 @ 22:22:39
Postat av: Anonym

haha åhnej, du är inte utanför för det <3

2010-09-30 @ 17:06:12

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0