My heart stops when you look at me

Hahaha, sitter och skrattar åt Alanya-filmen som Issa just lagt upp på Facebook (vilket resultera i att flingor flyger ur min mun i takt med mina frustningar). Försöker borste från det faktum att jag verkligen avskyr min röst - stor eloge till er som orkar vara med mig! - och istället bara njuuuta av alla fina minnen! Det var verkligen det allra roligaste jag någonsin har gjort, vill åka igen!!!!

Ska strax slinka in i duschen, har varit och tränat. Satsade på ett corepass idag, vilket visade sig vara totalt värdelöst. Det var mer någon slags balansträning för dem som nyss kommit igång med sin träning, rätt så ostimulerande med andra ord. Jag vill att det ska ta ordentligt, vara helt färdigpumpad när det är över!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0