Longing for next year

HELLU BABES

Har nyss varit ute och övningskört med pappa, det är hög tid att komma igång ordentligt nu! Ska väl åtminstone se till att ha körkortet till nästa sommar. Under tiden jag körde pratade vi om alla mina framtidsplaner för mitt sabbatsår, jag har så mycket jag vill göra! För det första ska jag ju vara volontär i Ghana (kan inte sluta tänka på det!!!! Det bästa är att mina bästa vänner vill göra det tillsammans med mig!). Sedan ska jag ju ut och resa (ungefär Alanya-gänget med både lite bortfall och lite nytt blod). Vi ska åka till Thailand (och vara elefant-volontärer!!!), Malaysia, Fiji och sen vill jag även till Singapore, Australien, Nya Zeeland.... Så vill jag förstås till USA också, har tänkt att plugga på Miami beach men jag tror att jag får prioritera bort det. Och så ska jag ju förmodligen rensa fisk i Norge. Och vara praktikant i London. Herregud. Ser ut som om jag får ta ett och ett halvt år ledigt för att hinna med allt!

Nu ska jag göra mig iordning, ska in och träffa min fina vän Amelie som jag inte varit med på evigheter!


Fiji. Verkar vara en av jordens absolut vackraste platser!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0