Like boom boob boom

Gahhh, har hållt på och fixat med mitt projektarbete ett tag nu och det är så svååårt att begränsa sig!! Jag skriver ju om invandring och det är ett helomfattande område: asyl, integration, segration, arbetskraftsinvandring, fördomar, politik... Det är en oändlig tillgång på information, och såklart känns det som om jag tillgodogör mig av den minst värdefulla.. Hur som haver är det jätteintressant, men jag har en stark känsla av att jag kommer behlva kapa av slutprodukten av mitt arbete med åtskilliga sidor.

Nu ska jag duscha och sminka mig ikväll ska jag nämligen träffa den andra delen av Marts familj för första gången så jag måste ju utrstråla som en liten prinsessa men nej sorry Mart du får ta med mig som det skogsmonster jag är och jag hoppas det går bra ändå och annars kanske du i vänlighetens namn åtminstone kan kasta ut en sovsäck?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0