Jag hava inte mycket att orera om!

Det blev inget husköp. Så överraskande! Mina föräldrar is too damn förälskade i vår trädgård. Jag bör snarast förlika mig med den insikten.

Har nyss vänt upp och ner på mitt rum i jakten på Det Försvunna Häftet som återfanns fastklämt mellan sängen och väggen (ett omedvetet försök att förgöra det?). Antagligen är det jag och uppskattningsvis fem till som orkat ta oss igenom det tills imorgon, eftersom det är proppat av obetydlighet efter obetydlighet. Men är det en läxa så är det, hade praktiskt taget ena foten utanför dörren i beredskap att gå tillbaka till skolan för att få ett nytt (steg 1 i hur man blir den fläckfria eleven). Har hällt i mig två koppar kaffe för att klara av att inte somna halvvägs in i texten. Krävs förmodligen ytterligare två stycken för att fullfölja uppdraget.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0