Irritation på en söndagskväll

Få personer upprör mig mer än vänsterpartiets förskräcklige ledare Lars Ohly! Någon mer än jag som bevittnade hans fruktansvärt pinsamma framträdande alldeles nyss i Svt? Redan efter fem minuter kröp det i skinnet på mig av obehag på grund av hans inställsamma leendena och den genomsyrande falskheten och svar efter svar befäste hans position som den svenska politikens skamhund. Stackars (?) lilla Mona som måste sitta och gråta sig halvt fördärvad där hemma nu, Ohly gjorde ju ingenting annat än att belysa alla de områden där partierna inte lyckats komma till stånd med någon överenskommelse! Som någon tittare kommenterade: vill Ohly ens delta i det här samarbetet? Ohly är verkligen en drömmare. Han var helt allvarlig då han menade att svenska fotbollsspelare borde få betala mindre skatt än kirurger. Det här förslaget är helt uppenbart baserat på hans egna intressen. Ja, men vad kul. Om jag blir politiker ska jag och mina vänner kan hoppa över bostadsköerna. Och så ska choklad delas ut gratis. Givetvis behöver du heller aldrig äta skolmaten, varje dag får du framföra ditt önskemål till lärarna om från vilken restaurang du idag vill ha din mat levererad! För detta svarar ju mot mina intressen!

Jag skulle kunna hålla på i en evighet med smutskastning av Vänsterpartiet, för det är ju så tacksamt. Men nu sitter min underbar pojkvän som en hök här bakom, så får nog infinna mig med att avsluta det här. Nu ska vi kolla på film! Yeyyy, myspys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥


Tur att min älskling vet vilken sida han bör hålla sig till!

Kommentarer
Postat av: fred

haha älskar bilden

2010-09-05 @ 21:36:21
Postat av: Anonym

fläskig kille,,

2010-09-14 @ 03:05:07

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0