I NEED CHANGE

Jag är en människa som aldrig kommer vara nöjd, belåten eller kunna vara tillbakåtlutad med mitt liv. Jag är född till att vara målmedveten, sträva efter någonting mer, slita, kämpa, uppnå. Kommer aldrig vara tillfreds med ett vanligt Svensson-liv med villa, Volvo, två ungar, en Mallorcaresa varje sommar, ett intetsägande jobb. Jag kommer att bli en arbetsnarkoman som vuxen. Just nu sitter jag med panik över hur kort livet är och hur mycket jag vill hinna åstadkomma under tiden!

Just nu vill jag ha en helt ny stil. Samtidigt som jag vill bli punkare vill jag köpa mig en portfölj. Jag vill vara en rockstjärna, vara känd, resa, uppleva Amazonas djungel och Afrikas öknar, vara äldre, vara samma ålder, ta studenten, fylla 18 och supa skallen av mig även på vardagar, vara aktiv i MUF och kandidera till nästa riksdagsval, kunna dansa, stå på scen, leva som i Sex and the city, ha ett fullspäckad schema med intressanta saker, utvecklas, leva, älska, älska, älska livet!!! 

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0