HOUSEWIFEANOEWF

Hua hua, äntligen får jag pusta ut - hann jag precis tänka innan jag kom på att så inte alls är fallet <--- plugga!! Har gått en monsterdag i skolan ända fram tills kvart i sex (!), och precis när jag landade på hemmaplan så var det dags att sätta igång med middagen! Varör känner jag mig som om jag vore 40 och inte 17? Allt är dock i enlighet med min nya deal med päronen som lite kompensation för att jag inte ska behöva jobba längre. Deal = middag och städning en gång i veckan! Det senare är ju rätt så intressant med tanke på att jag aldrig - och jag ljuger inte - aldrig dammsugit tidigare. Jag känner att jag invigt en ny era i mitt liv!

Råa kycklingslamsor förvandlades till...



En kulinarisk smakupplevelse! Kyckling, bulgur, sallad, soltorkade tomater, pesto (I LOVE PESTO SO MUCH!!), chevréost, delikatessoliver. Im the chef. Yeah, bring me that restaurant!



Nu ska jag skippa Idol och istället titta över engelskaläxan. Geishachokladen är väl dold i skafferiet, men jag hittar alltid alltid chokladen som mamma gömmer undan lite här och där i huset. Hon är påhittig med nya gömställen, härom dagen upptäckte jag godsaken i en vas! Det är när allt kommer omkring en väldigt trevlig liten lek. Ungefär i stil med "gissa-benet-jag-knackar-på" som jag lekte med Henrik i hela 30 minuter igår innan läggdags! Utmanande.




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0