Höstkärlek är nog rubriken!

So I guess you want a update.

Inget särskilt att ta upp. Ska iväg och leka med Felliflue inom kort. Det är väl i princip det. Inte speciellt intressant. Jo. En sak till!Jag älskar hösten också. Alltså verkligen jättemycket, den är så himla mysig! Tänk er att kura upp sig i soffan med någon man tycker om (förslagsvis Mart i mitt fall) och titta på en film medan regnet öser ner på andra sidan fönstret. Eller att skynda sig in på ett varmt och väldoftande café tillsammans med några vänner efter att ha varit ute i rusket, och tina upp kroppen med en varm latte. Eller att ta en höstpromenad en solig oktoberdag, trampa runt bland de fallna löven, ha med sig varm choklad i en termos, slå sig ner i någon dunge och inandas den friska luften. Eller att som jag, Maggie och Freddie ska... Avnjuta ett par dagar i fantastiska Paris! Nu bokar vi tjejer! I♥the fall!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0